Monday, March 29, 2010

我看sa基恋


近来好流行开记招,澄清会之类嘅嘢,差唔多日日有人俾人篤爆,日日开记招出来澄清道歉鞠躬。见惯见熟,冇啲惊喜。
今日sa基都一样,唔出奇。
当我见到基基讲到“可以同佢做夫妻……”一半突然眼湿湿口疾疾,我有啲同情佢架,但係当阿sa话“原来,艺人係唔可以有私隐”嘅时候,我即刻收番我啲同情分。
好心你啦!唔通你嘅偶像刘华同埋你嘅“拍拿”天真娇得到嘅教训,你一啲都收唔到?
定係twins已经改名叫做“天真傻”?
你认为你哋嘅眼泪仲值几多分嘞?当你唸番起几年前喺云顶俾人偷窥之后,一大班人撑你哋,你哋仲飚晒眼泪话“我哋係小朋友嘅偶像来嘅嘛!”
之后,较坏细路嘅嘢一祸接一祸,淫照出现咗啦,结婚证书都出埋嚟啦!
有人话,香港嘅狗仔好犀利喔,乜嘢都搔得到。我觉得艺人犀利啲咯,你冇嘢畀佢爆,佢哋又边度有本事吓到你出来开记招嘞?你唔创造啲证据出来,佢哋又边度有本事揾到嘞?
或者你认为有啲嘢係可以收收埋埋成世嘅,但係可惜,你係艺人。
如果你话,“成名,係要付出代价嘅!”我会觉得啱听啲咯~

2 comments:

  1. 娱乐圈里的结结离离,早已是见惯。戏子无情,婊子无义,就是这个道理。
    祝福妳开心在每一天。加油。

    ReplyDelete
  2. 谢谢沈兄的祝福....
    吃得盐就要抵得渴,这句话一点都没错呵....

    ReplyDelete