Thursday, June 11, 2009

小小神枪手大战

我和我的外甥大战的短片,他今年10岁,是一名神枪手,背包里永远藏着一把放细粒状子弹的玩具手枪,作为被欺负时候的旁身用品,但是他只擅长用手枪来敲击人,而不是开枪,所以我才为民除害,因为~我的手被枪打到黑青了。

细心看看他把头仰起来,手握着枪对准人的高傲姿态,他说长大后他的志愿是当警察,我还没见过那么有型的本地警察,这种匪徒在报章电视就见不少,哼~小时了了……

所以呢,我在帮我姐教训儿子。(但是我姐说:臭味相投,姨甥都是爱闹事贪玩!)

4 comments:

  1. 哈哈,你肯定戏中的人是你吗?这么年轻的样子?
    对了,这位“才女”,请问一下你是怎么做到“邮寄帖子的”?我真的真的好佩服你那通畅又流利的文笔哦。。你真的好用心去写哦。。。加油,祝你一切如愿。。

    ReplyDelete
  2. 3MW, 请问什么是"邮寄帖子"?
    嗯... 如果我无法肯定,谁还能呢? 我应该还比你年轻一点...

    ReplyDelete
  3. ohh...I see,but I was wondering who is the old lady who u post at the front page of yr blog?
    邮寄帖子 is the little font which at the bottom of yr post which can click to email to others...my blog can't do so...that's why I so curious why u can.
    3manwalk it's me.
    kelvin..thanks for the replied.

    ReplyDelete
  4. oh.... now only i notice i got such call 邮寄帖子 in my blog, but i couldnt rmb how i created it.
    3MW is 跪妻男 huh... then thx for ur complishment, ur chinese wording is much more better than me ok...
    old or young both oso is me la, but i prefer u say im pretty... lol...

    ReplyDelete